7 + 1 Λόγοι για να ξεκινήσετε το Ψηφιακό Marketing άμεσα!

Το ψηφιακό marketing είναι ένας καινούργιος τομέας που αναπτύσσεται συνεχώς. Πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται αν θα έπρεπε ή αν αξίζει να επενδύσουν σε αυτό. Παρακάτω μπορείτε να δείτε 8 λόγους για τους οποίους πρέπει τώρα να αρχίσετε να βάζετε το ψηφιακό marketing σε εφαρμογή για την καλύτερη προώθηση της επιχείρησής σας.

1. Χαμηλό Κόστος

Το κόστος της προώθησης και της διαφήμισης μιας επιχείρησης αποτελεί πονοκέφαλο ειδικά για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Σε αντίθεση όμως με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης (βλέπε τηλεόραση, ράδιο, εφημερίδες), τα ψηφιακά μέσα αποτελούν μια πολύ αποδοτικότερη και πιο οικονομική λύση για να προωθήσουμε την επιχείρηση μας. Με λίγα μόνο ευρώ, μπορούμε να ξεκινήσουμε μια διαφημιστική καμπάνια ή να διαφημίσουμε ένα συγκεκριμένο προϊόν σε αυτούς που θέλουν να το αγοράσουν.,

2. Υψηλή Απόδοση:

Για τον παραπάνω λόγο, η απόδοση που έχει το ψηφιακό marketing είναι πολύ καλύτερη από το παραδοσιακό, καθώς το κόστος είναι πολύ μικρό ενώ το αποτέλεσμα πολύ καλύτερο από ότι σε παραδοσιακά μέσα.

3. Μετρήσιμα Αποτελέσματα:

Με το ψηφιακό marketing είναι επίσης πολύ εύκολο να αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα μιας καμπάνιας. Με όλα τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεση μας, μπορούμε να δούμε ακριβώς πόσα χρήματα χρειάστηκαν για να αποκτήσουμε ένα καινούργιο πελάτη, ή με τα χρήματα που ξοδέψαμε πόσοι δυνητικοί πελάτες είδαν την διαφήμιση μας. Με εργαλεία που μας προσφέρει το email marketing μπορούμε επίσης να δούμε πόσες φορές άνοιξαν το email μας και σε ποια σημεία έκαναν κλικ. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να σχεδιάσουμε πολύ πιο αποδοτικές καμπάνιες και διαφημίσεις στο άμεσο μέλλον.

4. Εύκολο και άμεσο στη χρήση

Παρότι απαιτούνται κάποιες βασικές τεχνικές γνώσεις, το ψηφιακό marketing είναι σχετικά εύκολο στην χρήση. Η ευκολία αυτή δίνει την δυνατότητα σε μια μικρή επιχείρηση να ελίσσεται γρήγορα και να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών της. Συνεπώς δεν απαιτούνται πολυσέλιδες συμβάσεις όπου ο επιχειρηματίας δεσμεύεται να πληρώσει όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα. Υπάρχει η δυνατότητα ανά πάσα στιγμή η εκάστοτε διαφήμιση ή καμπάνια να σταματήσει ή να ακυρωθεί τελείως εάν δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

5. Ακριβής στόχευση πελατών

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, το ψηφιακό marketing δίνει την δυνατότητα στον επιχειρηματία να στοχοποιήσει μόνο τους πελάτες που θέλει για την επιχείρηση του. Ειδικότερα, μια διαφήμιση στην τηλεόραση είναι πάρα πολύ ακριβή καθώς απευθύνεται σε όλο τον πληθυσμό μιας χώρας. Από αυτόν τον πληθυσμό, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό (ίσως 1% με 2%) είναι αυτό που μας ενδιαφέρει πραγματικά. Με το ψηφιακό marketing έχουμε την δυνατότητα να καθορίσμουμε ακριβώς ποιος θα δει την διαφήμισή μας, ανάλογα με δημογραφικά στοιχεία όπως ηλικία, φύλο, τόπος διαμονής, ενδιαφέροντα κλπ.

6. Όλοι χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία και μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που θα πρέπει όλοι οι επιχειρηματίες να επενδύσουν στο ψηφιακό marketing, είναι η συμπεριφορά και οι καθημερινές συνήθειες των πελατών τους. Πόσες φορές κοιτάξατε το τηλέφωνο σας μέσα στην τελευταία ώρα; Πόσο τηλεόραση είδατε μέσα στην τελευταία εβδομάδα; Αμέσως καταλαβαίνουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού αφιερώνει πάρα πολύ χρόνο στο να χρησιμοποιεί το Internet, είτε αυτό λέγεται Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Youtube ή ψάχνοντας για πληροφορίες σε μια μηχανή αναζήτησης όπως το Google.

7. Εύκολη προσαρμογή

Όπως προαναφέρθηκε λοιπόν, το ψηφιακό marketing δεν επιτρέπει μόνο την καλύτερη στόχευση των πελατών μιας επιχείρησης αλλά προσφέρει και την μέγιστη ευελιξία. Ανάλογα με τα αποτελέσματα μιας διαφημιστικής καμπάνιας, μπορούμε άμεσα να αλλάξουμε παραμέτρους όπως το ποιοι θα βλέπουν τις διαφημίσεις μας, για πόσο καιρό ακόμη και να αυξήσουμε ή να μειώσουμε τις δαπάνες για διαφήμιση. Not only does marketing over digital platforms allow campaigns to be targeted at specific customers, it also allows for customer segmentation.

8. Καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες της επιχείρησης

Τέλος το ψηφιακό marketing δίνει την δυνατότητα σε μια επιχείρηση να αποκτήσει και να διατηρήσει περισσότερος ευχαριστημένους πελάτες. Μια διαφημιστική καμπάνια μπορεί να έχει και ως στόχο την αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών της. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορα εργαλεία όπου οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν και να αλληλεπιδρούν με την επιχείρηση συνεχώς. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες αυτοί νιώθουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και συστήνουν την επιχείρηση μας σε άλλους πελάτες.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, το ψηφιακό marketing αποτελεί την καλύτερη λύση για την προώθηση των υπηρεσιών ή προϊόντων μας. Εμείς στην Progress Consulting μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο χώρο της ψηφιακής προώθησης είναι να αναλάβουμε εξ’ ολοκλήρου προωθητικές εκστρατείες που θα φέρουν αρκετά θετικά αποτελέσματα. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.


Submit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *